Hakkımda

1985 İzmir doğumluyum.Aslında kimyagerim.Laboratuvar, bir nevi "ciddi" mutfak işidir. Şimdi işin "eğlenceli" mutfak tarafındayım...Kurabiye yaparken aldığım hazzı en iyi eşim bilir.Saatlerce kurabiye süsleyebilirim!

Küçüklüğümden beri hamurlara şekil vermek en sevdiğim şeydi.Annem her tür hamur işinde bana da küçük bir parça hamur ayırır, ben de bu hamurlarla hayalgücümü denerdim.

Şeker hamurlu, "süslü" kurabiyelerle henüz Derin kuzumuzu beklerken tanıştım. Ve işte o an dedim ki "bunları yapmak ne hoş olur!".

Kızımın 1. yaşgününe yaklaşırken, onun için yapmayı düşündüğüm "kuzu" kurabiyelerle başlayan serüvenim, sizlere de özel günlerinizde eşlik edebilecek. Çünkü mutluluk paylaştıkça büyür :)

Sevgilerimle...

24 Ocak 2014 Cuma

Çiftlik Temalı Doğum Günü

Çiftlik teması ve 3 boyutlu hayvan modelleme tahminimden çok çok daha keyifliydi. Bunu yapmak için gerçekten çok sabırsızlanmıştım.
Metehan da büyüdü ve artık 1 yaşında oldu, doğum gününde en sevdiği hayvanlar onu yalnız bırakmadı ;)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder